RAFALE
Hind alates 41 290 €
422 € kuus

RAFALE E-TECH FULL HYBRID

E-Tech full hybrid

kuni 1100 km sõiduulatus

mootorivalik

Renault Rafale E-Tech hybrid - SUV coupéE-Tech full hybrid 200 hj

Sõida täiendava laadimisvajaduseta elektrilises režiimis kuni 80% linnasõitudest ja kiirusel kuni 130 km/h. Akut laetakse aeglustusel ja pidurdusel, mis võimaldab vähendada kütusekulu kuni 40%. maksimaalne võimsus
147 kW (200 hj)käigukast
intelligentne automaatkäigukast (15 käiku)
CO₂ emissioon WLTP
alates 105 g/km*
Kütusekulu
alates 4,7 l/100 km*
Aku mahutavus
2 kWh / pinge 400 V

Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid - SUV coupé E-Tech 4x4 300 hj

Sportlik E-Tech 4x4 300 plug-in hybrid versioon jõuab müügile lähiajal.

4Control advanced

Manööverdusvõime ja sõidunauding
Väikestel kiirustel pöörab nelikroolimissüsteem 4Control advanced tagarattaid kuni 5° esiratastele vastupidises suunas, tagades pöörderaadiuse, mis on võrreldav linnaautoga. Kiirustel üle 50 km/h pööravad tagarattad kuni 1° esiratastega samas suunas, mis suurendab stabiilsust.

Renault Rafale E-Tech hybrid - 4Control advanced

Dünaamilisus ja manööverdusvõime

Väikestel kiirustel ja manööverdamisel keerab 4Control advanced süsteem tagarattaid kuni 5° esiratastega vastassuunas, mis tagab linnaautoga võrreldava pöörderaadiuse. Kiirustel üle 50 km/h pööravad tagumised rattad kuni 1° esiratastega samas suunas, mis suurendab Renault Rafale stabiilsust kurvides.

Manööverdamine ja parkimine

Linnas on Renault Rafale pöörderingi läbimõõt 10,4 m, mis on võrreldav tavalise linnaautoga. Parkimismanöövrite lihtsustamiseks pööravad tagumised rattad kuni 5°.

Stabiilsus kurvides

Et parandada haarduvust teekattega kiirustel üle 50 km/h, keeravad kõik 4 ratast samas suunas. Esirattad pööravad kuni 35° ja tagarattad kuni 1°, et tagada kurvides suurem stabiilsus.

Erakordne sõidunauding:

Laia profiiliga rehvidest (245 mm) ja spetsiaalselt väljatöötatud vedrudest, amortisaatoritest ja stabilisaatorvarrastest. Väljatöötatud elektroonilisest tagasilla juhtimissüsteemist Vehicle Motion Control, mis optimeerib kiirust kurvides ja parandab veojõudu ebatasasel ja kahjustatud teepindadel. Täpsemate rooliseadetega, mis tagavad täpsuse kurvide läbimisel.

Multi-sense

Rafale

Valikus on 4 režiimi, mille hulgast võid valida sobivaima, et kohandada Renault Rafale oma eelistustele vastavaks.
*mootori reageering ja hääl
*roolivõimendi võimsus
*salongi valgustus
*juhi ekraani konfiguratsioon
Multi-sense pakub isikupärastatud sõidukogemust.

Uus lähenemine jõudlusele
Renault Rafale' lennundusest inspireeritud disaini ilmestavad lennukikerele omased saledad ja voolavad jooned. Põhjaliku uurimistöö tulemusel sobib elegantselt sportlik kerekuju igale maastikule, ilma selle harmooniat häirimata, tehes sellest sportlike kupee-maasturite etaloni.

Renault Rafale E-Tech hybrid - top-of-the-range SUV coupé - exterior

Renault Rafale E-Tech hybrid - lighting signature - headlights

Uus valgussignatuur

Renault Rafale E-Tech hybrid - SUV coupé hybrid

Kolmemõõtmeline radiaatorivõre

Rafale E-Tech full hybrid - design

Dünaamiline välimus

Rafale E-Tech full hybrid - design

Reguleeritava läbipaistvusega klaasist panoraamkatus solarbay®

Rafale E-Tech full hybrid - design

20" valuveljed castellet

Rafale E-Tech full hybrid - design

Keretüüp fastback

Renault Rafale E-Tech hybrid - design

Rafale E-Tech hybrid - interior design

Sportistmed
Renault Rafale on varustatud laiade sportistmetega. Need pakuvad juhile ja kaassõitjale optimaalset tuge ja mugavust, täiustades samal ajal sõidukogemust. Alpine logo istme seljatugedel ärkab ukse avamisel ellu.

Rafale E-Tech hybrid - interior design

Väärikad taaskasutatud materjalid
Tunneta Renault Rafale' interjööri täiuslikkust. Armatuurlauda kaunistab ehtsast kiltkivist4 kujunduselement. Interjööris ei ole kasutatud nahka ja vähemalt 25% materjalidest on taaskasutatud. Tervelt 34% kogu sõiduki salongis kasutatud materjalidest pärineb ringmajandusest.

Rafale E-Tech hybrid - interior design

Juhile suunatud kokpit
Naudi rikkalikku sõidukogemust Renault Rafale'i pardal. Armatuurlaud on suunatud juhi poole, juhtnupud on sobivalt käeulatuses ja ekraanid otse sinu ees.

Rafale E-Tech hybrid - interior design

Tagumine käetugi ingenius®
Väljatõmmataval tagumisel käetoel ingenius® on 2 USB-C liidest. See pakub erinevaid võimalusi elektroonikaseadmete mahutamiseks.

solarbay panoramic sunroof - Renault Rafale E-Tech hybrid

Erakordset mugavust pakkuv tehnoloogia
Klaasist panoraamkatusel solarbay® on läbipaistvuse reguleerimise funktsioon. Peaaegu 1m2 suuruse klaaspaneeli läbipaistvust saab muuta häälkäskluste abil või käsitsi lülitades. Vali 4 režiimi hulgas sobivaim, et nautida optimaalset soojusmugavust nii suvel kui talvel.

“OK Google, vii mind kontorisse”

openR link koos Google'i1 teenustega pakub auto ekraani kaudu ligipääsu rohkem kui 50 rakendusele ja erinevatele Renault' teenustele.

Renault Rafale E-Tech hybrid - openR link

openR link ja head-up displei ekraanid kogupinnaga 984 cm2
* sõltuvalt versioonist

Renault Rafale E-Tech hybrid - openR link

Waze, SongPop for Renault, Amazon music..: 11 rakendust Renault' partneritelt

Renault Rafale E-Tech hybrid - openR link

Süsteemi openR link automaatsed uuendused

hi-fi heli

Harman Kardon®

Ruumilise heli tehnoloogia
Harman Kardoni 12 kõlariga hi-fi helisüsteemi võimsuseks on 485 W ja selle hulka kuuluvad 2 kõrgsageduskõlarit armatuurlaua servades, 2 madalsageduskõlarit esiuste paneelides, 2 surround kõlarit, 1 keskkõlar salongi esiosas, 2 kõrgsageduskõlarit ja 2 madalsageduskõlarit tagauste paneelides ning 1 subwoofer pakiruumis.

système audio Harman Kardon - Renault Rafale E-Tech full hybrid

Human first program

Jõudlus ja ohutus

Renault Rafale E-Tech hybrid - sécurité

Analüüs, teavitus, nõustamine
Et aidata sul sõitmine ohutumaks muuta, analüüsib safety score kiiruse, liikumistrajektoori ja ohutu pikivahe andmeid ning kuvab iga sõidu lõpus sinu skoori. Safety coach aitab sul ohutusskoori abil oma juhtimist parandada ja teavitab sind reaalajas võimalikest teel olevatest ohtudest.

Renault Rafale E-Tech hybrid - active driver assist

Active driver assist
Süsteem active driver assist hõlmab endas intelligentset püsikiirusehoidikut, funktsiooni Stop&Go ja sõiduraja hoidmise assistenti. See reguleerib sõidukiirust vastavalt teeoludele, hoiab ohutut pikivahet ja auto oma sõiduraja keskel. Kui liiklusvool peatub, jääb auto seisma ja hakkab automaatselt uuesti liikuma, kui tee ees taas vaba on.

ja veel 31 täistatud juhiabisüsteemi human first programmist